Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

RAADSEL: vind jij de 6 woorden die verstopt zitten in de tekening?

Hieronder de volledige afbeelding. Vind jij de 6 verborgen (Engelstalige) woorden? Scroll naar beneden [...]

24/01/2017

Tweets van docent die voor lege klas staat zijn zo grappig dat wij les willen van die man

Hieronder de tweetstory van Adam Heath, een leerkracht die op 19 januari vol goeie moed het klaslokaal [...]

24/01/2017

Zo laat je Trump jouw vrienden beledigen

Genoeg van die doordeweekse scheldwoorden en ben je op zoek naar origineler materiaal om je vrienden [...]

24/01/2017