Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

UGent Confessions lanceert bot met chatrooms

Je zit even in zak en as door de examens? Een opvallend initiatief van de hyperpopulaire studentenpagina [...]

13/01/2017

Reis 5 dagen door Schotland op luxe-whiskytrein

Het is eens iets anders dan een weekendje Ardennen. In Schotland kan je vanaf nu op whisky-excursie [...]

13/01/2017

Met dit trucje krijg je een groter Netflixaanbod

Laten we wel wezen, alles bij Netflix draait om het aanbod. De streamingdienst biedt in elk land andere [...]

12/01/2017