Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Nieuwe app laat je Pokémon spelen in real life

I wanna be the very best, like no one ever was. Wie kan het introliedje van Pokémon nu niet meer [...]

15/07/2016

Selfies nemen is slecht voor je huid

We hebben ons allemaal wel eens ‘bezondigd’ aan het nemen van een selfie. Of 10. Daar schuilt [...]

14/07/2016

Wat als… Twitteraars in de huid van God kruipen?

Ongetwijfeld bestaat er voor de evolutie van elke diersoort een perfect logische verklaring. Maar wat [...]

14/07/2016