Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Samen wijn drinken is goed voor je relatie

Wijn opslurpen is voor veel mensen een soort van vrijetijdsbesteding. Of je nu in je eentje naar je [...]

19/07/2016

Gezond eten maakt gelukkig

Tot nu toe stond chocolade bekend als de ultieme geluksbrenger. Steekt het leven wat tegen? Neem gauw [...]

19/07/2016

Fit worden zonder workout? Denk gewoon aan sporten

Wil je wel een strak lijf, maar mis je de ambitie om langer dan 2 minuten te joggen? Probeer het dan [...]

18/07/2016