Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Nicecream: elke dag ijsjes eten zonder schuldgevoel

Ja, er bestaat gezond ijs waar je nauwelijks van verdikt. Niet een of andere smaakloze lightversie van [...]

12/07/2016

Wetenschappelijk bewezen: pasta maakt je niet dik

Spaghetti bolognese, tagliatelle carbonara, penne all’arrabiata, … Bij het horen van die [...]

11/07/2016

Last van vliegangst? Dan zit je best hier

Breekt het koud zweet je al uit als je nog maar dénkt aan urenlang in een vliegend gevaarte zitten? [...]

10/07/2016