Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Ga eens zonder smartphone naar een festival

In Nederland deden enkele onderzoekers van de Universiteit van Utrecht een opvallend experiment. Vorig [...]

06/07/2016

Op reis? Zo haal je goedkoop geld af

Reizen binnen de eurolanden is gemakkelijk. Je hoeft geen geld te wisselen of extra te betalen als je [...]

05/07/2016

Voortaan op het menu(?): hotdogijs

Wie aan zomer denkt, denkt aan ijsjes. En een lekkere hotdog gaat er ook altijd in. De New Yorkse ijswinkel [...]

05/07/2016