Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Universiteit lost aircoprobleem héél origineel op

De Chinese universiteit Lushan College kreeg de laatste tijd nogal wat klachten over de enorme warmte [...]

09/07/2016

Inpakken en wegwezen: met deze tips wordt je koffer maken een eitje

Op reis gaan is een eeuwige strijd. Wat neem je mee? Op hoeveel weersomstandigheden moet je voorbereid [...]

08/07/2016

Zo hou je je bed fris tijdens hete dagen

We hebben nog niet veel zwoele nachten in de strikte zin van het woord gehad deze zomer, maar ze komen [...]

08/07/2016