Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Met deze tips bezorg je je hond een beestige reis

Wie wil er nu een trektocht door de Vogezen maken zonder zijn/haar trouwe viervoeter? Natuurlijk bereid [...]

20/07/2016

Net afgestudeerd? Zo krijg jij jouw droomjob

Werk vinden als je nog maar net je diploma in handen hebt, is niet gemakkelijk. In sommige branches is [...]

20/07/2016

Deze site maakt van jou zéker een Pokémon Master

Vorige week barstte de Pokémongekte los. Al voor het spel officieel uitgebracht werd in ons land [...]

19/07/2016