Image
07/02/2005

Pac-Man is terug

Gespot in de catalogi: de klassieke tv-games uit de golden eighties worden nieuw leven ingeblazen. Het concept is heel eenvoudig: je koopt een joystick, en de kabel die daaraan bengelt, plug je in de AV-ingang van de televisie. Zo simpel is het, geen gedoe met kaarten, consoles of schijven.
 En de games zijn super voor videoten met nostalgie: niemand minder dan Pac-Man is terug, maar ook aloude Atari-hits als Asteroids, Breakout, Pong en Missile Command kennen een tweede jeugd. Hoef je 't voor de prijs te laten? Verdomme nee: slechts 29,99 euro per game.

Info: www.goliathgames.nl


Comments

ONTSPANNING

Voel jij je ook verplicht om fooi te geven op restaurant?

Of je een fooi geeft op restaurant, en zo ja: hoeveel, daar beslis je zelf over. Tenminste, zo zou het [...]

Citytrip naar de Portugese hoofdstad Lissabon

De hoofdstad van Portugal ligt aan de monding van de Taag, een rivier die ter hoogte van Lissabon zo [...]

  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL





 

Job in the picture

De beste kanalen op Reddit

Op het internet kan je alles vinden, maar je moet wel je weg door het wereldwijde web leren banen. Wij [...]

24/09/2020

Mmmm: wegdromen bij overheerlijke currypannenkoeken

Ja, we weten het: de vakantie is niet geweest wat we ervan gehoopt hadden. Gelukkig kan je met de juiste [...]

23/09/2020

Vrees voor grote corona-uitbraak: "Als het moet, sluit de Overpoort"

De eerste nacht van het academiejaar was er eentje in mineur, althans in Gent. Beelden en getuigenissen [...]

22/09/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84