Image
03/06/2009

Mark en Monika zijn hotel beu

‘Het hotel: Westende’ was een succesformule. Vijf koppels vochten voor de kans om het Grand Hotel Bellevue uit te baten en de prijzenpot van 35.000 euro. Mark en Monika kwamen, zagen en dumpten.

 

Twee weken geleden wonnen Mark en Monika het felbegeerde hotel in Westende tijdens een live show op VT4. Het koppel is het hotel nu al meer dan beu en ze hebben besloten om te stoppen met uitbaten. Over de precieze reden van hun beslissing wilden de twee niets kwijt. VT4 liet wel weten dat ze geen problemen heeft met de beslissing van de winnaars en beiden krijgen nog steeds het prijzengeld uitbetaald. Mark Ketels wil een andere uitdaging binnen de hotelwereld zoeken en Monika Vanleke gaat een boek schrijven. Het koppel vertrekt nu eerst voor enkele dagen naar New York om te bekomen van hun avontuur in Westende.

(NW)

Ignace Crombé en zijn vriendin brachten een bezoekje aan Het Hotel. Bekijk het filmpje hier


Comments

ONTSPANNING

Voel jij je ook verplicht om fooi te geven op restaurant?

Of je een fooi geeft op restaurant, en zo ja: hoeveel, daar beslis je zelf over. Tenminste, zo zou het [...]

Citytrip naar de Portugese hoofdstad Lissabon

De hoofdstad van Portugal ligt aan de monding van de Taag, een rivier die ter hoogte van Lissabon zo [...]

Geen grap: Pornhub brengt kerstalbum uit

Wist je dat Pornhub niet enkel een pornosite is? Pornhub heeft namelijk ook een eigen muzieklabel en [...]

03/12/2020

Rapper Drake verkoopt kaarsen die naar hem ruiken

Bekende mensen kunnen alles verkopen, ook hun lijfgeur. De Canadese rapper Drake komt met een kaars op [...]

03/12/2020

Japan verloor al meer mensen aan zelfmoord dan aan het coronavirus

De Japanse overheid heeft trieste cijfers vrijgegeven. Uit de documenten blijkt dat er in de maand oktober [...]

01/12/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84