Image
30/04/2018

Sam was tijdens haar stage Junior Promotor voor het Sportpaleis


“PSE Belgium is onderdeel van de Sportpaleisgroep en wie Sportpaleis denkt, denkt aan evenementen. Omdat ik geïnteresseerd ben in het creatieve aspect van communicatie, was deze stage een perfecte gelegenheid om te zien of ik hier goed in zou zijn.” Officieel was Sam er Junior Promotor, een basic titel voor een divers takenpakket. “Ik was mee verantwoordelijk voor het schrijven en publiceren van het programmaboekje voor de shows van Night of the Proms, heb pers begeleid en sociale media actief beheerd. Meestal begon ik met de to-do’s van de dag: pers informeren, twijfelaars overhalen om toch een ticket te kopen, sociale media updaten en mails beantwoorden. Daarna ging ik bij het podium kijken of de live-wall werkte, hoe het geluid was en of de sfeer goed zat. Rond 20 uur was het dan volledig focussen op de show en sociale media.” Minder leuk was de dip na de shows, vertelt ze. “Eerst alles geven: op tour door Nederland en België, lange nachten en vroege dagen... En dan is het plots gedaan. De rush valt weg.” Een van de avonden mocht ze de Instagramstory van Eén onderhouden. “Een van de fijnste dingen die ik mocht doen. Achteraf kregen we een mail dat het backstagegevoel echt was overgekomen en dat ze zeer tevreden waren.”

Comments

JOBS & STAGES

Hebben jobstudenten recht op betaalde feestdagen?

Betaalde feestdagen zijn altijd mooi meegenomen. Want geef toe, wie vindt het nu niet fijn betaald te [...]

Een job scoren zonder werkervaring doe je zo

Werkgevers verwachten vaak dat twintigers al tien jaar werkervaring achter de rug hebben. Absurd én [...]

SOCIAL

Poll

Job in the picture

Sabbatjaar? Word catsitter!

Word jij helemaal week van kattenfilmpjes, mag de zomer eindeloos duren en schrikt een 9 to 5-job je [...]

25/08/2018

Zes tips om te scoren bij een sollicitatiegesprek

1- Doe je research. Zoek zeker wat informatie op over het bedrijf. Niet alleen op de website zelf, maar [...]

19/08/2018

Droomjob: 3 maand Nutella proeven in Italië

Fans van choco gaan helemaal loco, want Ferrero - de goden achter het merk Nutella - is op zoek naar [...]

31/07/2018

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84