Image
25/05/2009

Klantenbinding op toilet

Voor al wie dit jaar afstudeert en een eigen bedrijf opstart: klanten ronselen doe je op de pot.

Het kleinste kamertje moet piekfijn in orde zijn, want uit onderzoek van Tork in België blijkt dat het toilet een groot deel van de totaalindruk van een bedrijf meebepaalt. Sterker nog, klanten die het toilet echt gortig vinden, trappen het gewoon onmiddellijk af. Dat is niet verwonderlijk volgens Reneé Remijnse, Market Manager bij Tork: “de hygiëne op het toilet is voor ruim 84 procent van de Belgen namelijk ook een graadmeter voor de hygiëne in de keuken”. Zorg er als eigenaar dus voor dat er geen viezigheden zijn blijven plakken aan de wc-bril of de deurknop, want deze twee worden gezien als de grootste infectiebronnen. Daarnaast besteed je best extra aandacht aan het interieur van het toilet. Een mooi design geeft het gevoel van een sterk hygiënisch vermogen.
(JC)

Comments

JOBS & STAGES

Primeur: Gen Z is klaar voor ondernemerschap

Bijna 3 op de 10 jongeren willen onmiddellijk na hun studies zelfstandig aan de slag. Dat verneemt GUIDO [...]

Hoeveel verdient een pas afgestudeerde?

Je hebt je studentenpet enthousiast in het zwerk gekeild, je diploma hangt ingekaderd aan de muur en [...]

  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Steeds meer studenten werken tijdens het academiejaar

Vorig jaar werd nog 22% van de studentencontracten gepresteerd in juli en augustus. Dat was een stuk [...]

03/12/2024

Alle Gentse student-ondernemers worden voortaan geholpen op één adres

Vanaf dit academiejaar is Gentrepreneur een gezamenlijk expertisecentrum dat alle Gentse ondernemende [...]

28/11/2024

Wat doet een fiscaal advocaat?

Droom jij ervan de advocatuur in te gaan, maar weet jij nog niet waar jij je graag in wilt specificeren? [...]

06/11/2024