Image
18/04/2008

A. De prijzen

Een hele dag lang konden honderden zesde- en zevendejaars hun oefenfirma aan het grote publiek voorstellen, hen fictief producten aansmeren en stemmen voor de most dynamic company, most creative stand en most original flyer en dat via een enquête van stand nummer 84: GUIDO.


De drijvende krachten achter Zenergie, fictieve verkoper van verzorgings-, welnessproducten en parfums gingen uiteindelijk met de hoofdprijs lopen. Zij namen tien computerschermen van Fujitsu Siemens mee naar hun school in Vlaams-Brabant om een moderne, digitale en ergonomische klas te vormen. De heren en dames van Milk 4 you kunnen vanaf nu vanuit twee zitzakken de lessen volgen en kregen eveneens de Epson-projector mee voor de uitwerking van hun stand. Ook Choco-Tastic viel in de prijzen, dankzij hun flyer wonnen zij een fatboy en softwarepakketten van MS Office en Adobe Suite. Stemmen doe je natuurlijk niet voor niets. Niels Seghers benaderde het dichtst het antwoord op de schiftingsvraag, hij werkt vanaf nu op een spiksplinternieuwe laptop van Fujitsu Siemens.

Hieronder zie je de Power Point-presentatie die op de beurs honderden studenten naar de GUIDO-stand lokte. Om 16 uur werden alle stemmen geteld en even later ook alle prijzen verdeeld.



Comments

ONTSPANNING

Nieuw in de cinema: 'The Blue Trail'

In een totalitair Brazilië worden bejaarden door de overheid van straat geplukt om ze naar ouderenkolonies [...]

Nieuw op Prime Video: 'After the Hunt'

Films over #MeToo zijn gloeiend hete hangijzers waar regisseurs liever hun vingers niet aan verbranden. [...]

  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Is snottebellen eten eigenlijk echt ongezond?

Uit een onderzoek blijkt dat maar liefst 90% van de volwassenen weleens met z'n vinger in z'n [...]

18/02/2019

Reset je blokbrein: Escape Room Leuven breidt uit!

Ken je dat bijtende gevoel waarbij je het liefst zou willen ontsnappen uit de werkelijkheid? Escapisme [...]

16/02/2019

“Vlaamse Netflix” komt er dit najaar

Telecombedrijf Telenet en mediagroep DPG Media slaan de handen in elkaar om een “Vlaamse Netflix” [...]

13/02/2019

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84