Image
03/06/2009

Mark en Monika zijn hotel beu

‘Het hotel: Westende’ was een succesformule. Vijf koppels vochten voor de kans om het Grand Hotel Bellevue uit te baten en de prijzenpot van 35.000 euro. Mark en Monika kwamen, zagen en dumpten.

 

Twee weken geleden wonnen Mark en Monika het felbegeerde hotel in Westende tijdens een live show op VT4. Het koppel is het hotel nu al meer dan beu en ze hebben besloten om te stoppen met uitbaten. Over de precieze reden van hun beslissing wilden de twee niets kwijt. VT4 liet wel weten dat ze geen problemen heeft met de beslissing van de winnaars en beiden krijgen nog steeds het prijzengeld uitbetaald. Mark Ketels wil een andere uitdaging binnen de hotelwereld zoeken en Monika Vanleke gaat een boek schrijven. Het koppel vertrekt nu eerst voor enkele dagen naar New York om te bekomen van hun avontuur in Westende.

(NW)

Ignace Crombé en zijn vriendin brachten een bezoekje aan Het Hotel. Bekijk het filmpje hier


Comments

ONTSPANNING

Nieuwe muzikale ontdekkingen op Rock Werchter doe je op de Slope

Dat evergreens als The Cure, Pixies en David Byrne dit jaar op Rock Werchter staan, wist je vast al. [...]

Nieuw in de cinema: 'Broken English'

Broken English is een hoogst gestileerde, deels gefictionaliseerde docu over het onwaarschijnlijke leven [...]

‘The Guardian’ tipt Gent als citytripbestemming

Het Brits dagblad ‘The Guardian’ tipte onlangs Gent als ideale bestemming voor een citytrip. [...]

25/02/2020

Op de fiets door Latijns-Amerika

Iris Deckers (30) trok na haar studies de wijde wereld in. Niet zomaar als toerist met een selfiestick, [...]

25/02/2020

Eindelijk officieel: er komt een 'Friends'-reünie

Na weken van vermoedens en mysterieuze tweets van de acteurs, is het eindelijk bevestigd: er komt een [...]

24/02/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84