Image
21/05/2010

Ornelis en Rogiers openen restaurant

Fervente Q-luisteraar? Dan zal dit nieuwtje jou wel smaken. Sven Ornelis en Kürt Rogiers, die het ochtendprogramma verzorgen, openen een eigen restaurant.

 

Het idee kwam er toen het duo tijdens de ochtendshow praatte over Mijn Restaurant. Sven Ornelis vermeldde dat hij ooit graag zelf een restaurant had geopend en zo ging de bal aan het rollen. Het wordt weliswaar een tijdelijke actie, maar ze steken wel zelf de handen uit de mouwen. Sven gaat koken, Kürt wordt maître d'hôtel en sidekick Elke staat achter de bar. Een tafeltje reserveren kan vanaf 26 mei op 070/345.543. Het restaurant zelf is open van maandag 31 mei tot vrijdag 4 juni, en ligt op het Sint-Pietersplein in gent.
 
(SVR)

Comments

ONTSPANNING

Nieuwe muzikale ontdekkingen op Rock Werchter doe je op de Slope

Dat evergreens als The Cure, Pixies en David Byrne dit jaar op Rock Werchter staan, wist je vast al. [...]

Nieuw in de cinema: 'Broken English'

Broken English is een hoogst gestileerde, deels gefictionaliseerde docu over het onwaarschijnlijke leven [...]

  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL





 

Job in the picture

Startdatum nieuw seizoen ‘De Mol’ bekend

De startdatum van ‘De Mol’ is bekend. VIER postte op donderdag 13 februari een eerste officieel [...]

14/02/2020

Van Eyck en stad Gent centraal in nieuwe Suske en Wiske

Woensdag werd in het Gentse Belfort de nieuwe strip van Suske & Wiske voorgesteld. Deze staat volledig [...]

14/02/2020

Nieuw seizoen 'Temptation Island' begint nog deze maand

Het populairste ‘guilty pleasure’-programma van Vlaanderen keert eind deze maand terug naar [...]

13/02/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84